Условия за ползване


ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ НА Gofit.bg


Прочетете внимателно описаните по-долу условия преди да използвате този уеб сайт. Ако използвате уеб сайта Gofit.bg се счита, че приемате и сте съгласни с тези условия. Ако не приемате тези условия, Моля не използвайте този уеб сайт.


 
1. РЕГИСТРАЦИЯ

Потребителите на сайта имат възможност да закупуват предлаганите от megahome.bg артикули с или без регистрация. При регистрацията трябва да въведете, Вашето име и фамилия, адреса, който ще се използва за доставка, e-mail и телефон(и) за връзка.

След като извърши процеса на регистрация потребителят получава потребителско име и парола за достъп до GoFit.bg. В случай на забравяне на паролата и изрично искане от страна на Потребителя, Gofit.bg автоматично ще изпрати на посочената при регистрация електронна поща e-mail съдържащ парола.

С отбелязване в полето "Съгласен съм с "Общите условия"" клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите "Общи условия" и ги приема.


На страницата https://gofit.bg/ се съхраняват само данни, свързани с поръчките и доставянето на заявените стоки. GOFIT.BG гарантира на своите Потребители неприкосновеността и конфиденциалността на предоставената информация и лични данни. Същите се съхраняват във фирмена база данни, без външен достъп.

2. ПОРЪЧКА 

След кликане на бутона " КУПИ ", потребителите се съгласяват да закупят стоките, намиращи се в количката за пзаруване. При направа на поръчката Потребителят има право да избере стоките и количеството им, начинът и сроковете за доставка според предложените варианти.

3. ЦЕНИ

Всички посочени цени в сайта са с включен ДДС

Съобщението за намалени цени е с поставяне на новата цена до старата която е зачертана. Ако не е посочен срок на намалената цена, тази цена важи до изчерпване на количествата, но не повече от 1 месец или 6 месеца, когато е при условия по чл.66 ал.2 от ЗЗП.

GoFit.bg си запазва правото да направи отказ от доставка на потвърдена поръчка в случай, че стоките са изчерпани. При липса на складова наличност от заявената стока, в рамките на работната седмица GoFit.bg уведомява клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от клиента електронен адрес или на посочения телефонен номер. В случай, че е направен превод по сметката на търговеца, клиентът ще може да избира между възстановяване на сумите, отказ от поръчката или чрез заместваща поръчка.
 
4. ДОСТАВКА

Доставката на поръчаните стоки се извършва по избраният от Потребителя начин и според посочените срокове. 
Gofit.bg си запазва правото да променя под-изпълнителя извършващ доставката без да предупреждава предварително Потребителя стига това да не променя начина на доставка.
 
Веднага след предаване на стоката на куриер, Gofit.bg се освобождава от риска, който се прехвърля върху клиента. GoFit.bg не носи отговорност  за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

При предаване на стоката клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявената поръчка, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. 

При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Megahome.bg се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

Когато доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента стока и това може да се установи чрез обикновения й преглед, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването й.
 
5. ПЛАЩАНЕ

Плащането се извършва по няколко начина: 

• В брой при доставка
• По банков път
• На място в офис на GoFit.bg


6. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ

Потребителят има възможност да разглежда и да поръчва обявените стоки на GoFit.bg, както и да се информира за състоянието на своята поръчка.
Потребителят  носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското име и паролата. 

Клиентът се задължава да посочи точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес, да плати цената на стоката, да заплати разходите по доставката, когато същата не е безплатна и да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай, че изрично не е посочено, че доставката е безплатна , същата се счита за възмездна.
  
7. ОТГОВОРНОСТИ НА GoFit.bg

GoFit.bg не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки.

В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или имейл, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.

8. ПРОМЯНА НА ЦЕНИ И УСЛОВИЯ

GoFit.bg има право да променя цените по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката. При допуснати технически грешки в публикуването на информация, GoFit.bg има правото да откаже изпълнението на поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя, освен да възстанови сумите платени от потребителя, когато има такива.

GoFit.bg  може да променя Общите Условия по всяко време, като след промяната датата на публикация се актуализира. Потребителят има задължението да посещава периодично страницата с Общите условия, за да се запознае с евентуални промени.

9. СНИМКИ И ВИДЕОКЛИПОВЕ

GoFit.bg не носи отговорност за различие на видео клиповете към продуктите в каталога. Някои от видеата не отговарят на конкретния продукт, а са просто примерни. Снимките на продуктите с различни цветове също може да се различават поради липса на снимки  за цялата цветова гама на предлагания продукт.


10. ЛИЧНИ ДАННИ

Личните данни, които GoFit.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. GoFit.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. 

Потребителите, абонирани за информационния ни бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време. Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на GoFit.bg, заедно с прилежащите към него данни, по всяко време при желание от страна на потребителя.
  
11. ГАРАНЦИОННИ СРОКОВЕ

С всяка поръчка за стоки подлежащи на гаранционно обслужване GoFit.bg издава гаранционна карта с данните на стоката и гаранционните срокове.В документа са описани: адрес и телефон на оторизираните сервизи на закупената стока, гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители гаранционен срок на закупената от клиента стока.
  
12. ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА

Според  закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

• констатирани липси
• дефекти на стоката
• несъответствие с обявената търговска марка

В срок от 15 работни дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия: 

• Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена)
• Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба
• Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива
• Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за: 

• възстановяване на заплатената сума
• заменяне на стоката с нова
• отбив от цената